Plugg, plugg och glämde ja nämna PLUGG

Ögonen börjar göra lite som dom vill nu.. Dom är inte jätte pepp på att vara vaken nån timme till och plugga!!!
Vad ska jag göra?? Måste plugga en halv timme till iaf! hmm...
Nu vet jag, ja får trycka i mig en kaffe och öppna fönstret lite. De hjälper nog.
Är faktiskt ganska stolt över mig själv, har pluggat spanska, svenska, hotel, matte, hygien och snart är jag klar med serveringen också! Niccce! Så efter serveringen är jag värd en skönhetssömn til iaf halv 11 i morgon.
Vi har en kvällsbeställning i morgon så börjar inte förrän 13.00 men ska träffa Amanda vid halv 12 å plugga klart de sista inom hotel-läxan!

Ska bli riktigt nice när all pluggandet är bortröjt!

Hörde att de även snöar en del i mitt kära västergötland ! Sweet!

Ne nu ska jag trycke i mig en kaffe, öppna fönstrett en stund och göra ett sista ryck!
Vi hörs i morgonbitti mina vänner!

Sov så gott och hoppas ni är lika glada som jag för att
snön äntligen har kommit till vårat avlånga land! ;)

Godnatt !

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0