My day??? NOOOT



Det är verkligen inte min dag ida!
Serveringen gick åt *******. Sen hade jag ju bestämt mig för att baka idag så redan direkt efter skolan går jag å handlar de som fattades = margarin och jäst. Nu när ja skulle baka så såg jag att de skulle vara ägg med och då fick jag lov att gå ner till hemköp å köpa de. Sen när ja kommer upp läser jag receptet igen och ska ta fram vetemjölet och upptäcker....... att jag inte har nått! Mitt ligger kvar på fällen så jag får lov att yttligare gå ner och köpa vetemjöl...

Och nu när jag ÄNTLIGEN hade allt jag behövde så smälte jag smöret och skulle hälla i mjölken! Ni trodde väl inte att de skulle gå felfritt???? Jag ska hälla upp mjölken i dl-måttet och märker att mjölken är smått fryst. Då har ju naturligtvis mitt kylskåt fått fnatt utan att ja märkt de tidigare !! SWEEET!

Men nu är degen på jäsning och kylen är fixad!

Så nu ska jag sätta mig i soffan , andas ut och plugga lite spanska!

Tjaaa!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Gud stackare!!!!!fast alal ahr helvetesdagar;) Man brukar få en bra dag efter det, så satsa på det du;)

2010-11-11 / 21:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0