Kan inte bestämma mig!

Åhh jag har en sån beslutsångest angående snowboard jacka!
Snälla kan ni bara hjälpa mig, visa eran åsikt genom att bara rösta på någon från 1- 10!
Det syns inte vem de är som har röstat på vad. De enda jag ser är
vad dom olika alternativen har fått för antal röster så de e inget annat!
Vore snällt om ni tog er dom 3 sek som de tar att fylla i och hjälpa mig lite iaf =)

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.


Där har ni dom 10 kandidaterna=) Så vilken tycks?

Omröstningen Vilken jacka tycker du bäst om? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa en egen folkomröstning!


Kommentarer
Postat av: Sabina

2010-11-09 / 21:08:50
Postat av: Anonym

Fan vad snygga du!tycker mest nummer 8 men 1är också as snygg!fast jag kom på att du kan komma att se ut som en tomte i den;)men det e ju gulligt;)

2010-11-09 / 21:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0