HR-10 kan sin sak!

Precis inkommen från en långpromenad med Maya, Robin, Martin och Sigge =)
Gott å komma ut lite! Men nu blir de film, pannkakor med nyvispad
grädd och jordgubbssyls samt en stor kopp varm choklad!

Lägenheten är öppen ifall någon känner sig ensam och
behöver lite sällskap och en grym film =)
Hahaha hörde hur de där lät när jag läste upp de för mig själv precis^^
Men de är inte menat på de sättet, haha ! Så fel de ka bli !:P
Men är någon sugen på film så äre bara att titta förbi!

Tänkte även lägga upp lite bilder ifrån köket idag.
(Fotona är tagna av Emmy och smått redigerade av mig)

 







Förrätten som serverades idag. Det blev inte så mkt mer bilder efter förrätten. Men de va
varmrätt och till sist kaffe och kaka så de va en "3 rätters" men vi i köket stog för 2 av rätterna.
Kaffe och kaka vettifan om man kan kalla dessert... hmm.. Men de va förbeställt idag så de va
rätt nice och lugnt i köket.

Haha men de finns nog fan ingen som har så kul på våra lektioner som vi !
Köket va awesome idag. Skratta bort tiden så man va hemma lika fort som man kom!

Men jag måste ju berätta de som gjorde iaf min kväll till den roligaste i köket.. kan tänka mig att
de kanske inte är lika roligt att läsa om de som de va att vara med live! Men ja ska försöka...

Jo jag och Bow stog och skärde potatis och så kom Ice =)
(Bow och Ice = 2 av thailändarna i våran klass)
Ah då kommer Ice och dom börjar ju snacka thailändska där och jag fatta inget så
ja frågade va de betydde och att dom får ju försöka snacka svenska
så mkt som de går nu i sverge och så vi andra ´fattar va dom säger.

Ah dom pratade och ja gissade va dom sa typ. Sen kommer Amanda och vi frågar
vad tjejernas hmm,hmm heter, haha ! Dom började as garva menn dom ville inte berätta..
Så vi fortsatte ju att fråga vad en massa ord bettyde men vi fick aldrig något riktigt svar. Så vi trodde ju att
dom inte förstod va vi mena så jag frågar lixom:

- Säg ett fult ord på thailänska.
Hahaha och då ska Bow säga att de får Ice berätta men de blev så feeel.
Då får hon ur sig ett enda ord och vi står ju där och bara väntar på att hon skulle säga nått fult ord på thailänska men de enda hon får ur sig är... ICE! Och vi trodde ju att vi skulle döö av skratt! 
Hahahahhaha de va de roligaste idag! 
Asså de e fett svårt att återberätta såhär men ah de va sjuukt roligt, sen va ju alla så jävla trötta så de blev 
väl dubbelt så roligt =) 
Jaja =) 
Men nu ska jag umgås lite med Anna.  

Hörs senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0