Har helt klart valt rätt linje !

Joo just det. Det gick hur bra som helst i köket idag.
Kött-kock blev de idag. Fläskfilé med potatiskaka och pepparsås va uppgiften.
De va riktigt roligt.. varmt men roligt =) Ser fram emot kvällsbeställningen på onsdag.
Även då är köket som gäller.  Tror seriöst mer på kockyrket än servitris.. Känns mer som 
min grej. Tycker de e roligare... vet inte vfr men så äre! Just nu iaf! de hinner säkert
ändra sig tills de e dags att kliva ut i arbetslivet.  

Nu funderar jag på vad som händer här näst??
744:an
Film
Laga mat
Plugga
Kolla vart man har sina vinterkläder
TV
Sova

hmmm va ska jag görra????

Får väl vara lite social!
Så 744:an blir mitt slutgiltiga val!

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0