haha så jävla ILLLA!

Hahaha kan inte annat än skratta åt hela skiten! xD
FYY FAAAN! Är de möjligt eller?
Jag tar på mig ytterkläderna och går bort till vårdcentralen. Det är snöstooorm ute och när jag kommr dit och ska betala då kommer de!!!!!

- öö du måste betala med kontanter om de är kryckorna du ska  betala.

Ja trodde ja skulle dööö. Tidigare idag sa läkaren som gav mig kryckorna att de ENBART va betalning med KOOOORT!!!! Så de va bara att tralla hem igen... får gå dit i morgon igen å betala skiten.

Nu ska jag städa här i vardagsrummet innan maten är klar. Anna är så gullig så hon står i köket å fixar hamburgare! Tusen taack homie! :D

Sen blir de film och bara CHILL! =)

Hör av mig snart igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0