Goodmorning people!



Godmorgon!
Hahaa seriöst de e nån mupp som kommenterar Anonymt hela tiden..
Den personen måste ju ha kanon kul =) De är typ 4 av 18 som har kommenterat men NAMN!
Skärp er för fan ;)

Dags att dra till skolan strax. Först lite kalaspuffar och mjölk.
Det är sånna här dagar man vill sova till 13 ungefär ... But what to do?

Haha vi fick ju en strålande nyhet av Kalle våran mattelärare igår. Han hade räknat på hur
många timmar våran matte va i hela A-kursen, och kommit fram till att va har 15 timmar förmycket 
matte så på fredagar slutar vi numera 12.15 :D Kännns huuuuur jävla nice som helst. KANON GLAAD :D

Men nu måste jag skynda mig så ja inte blir sen till taxin :D hehe vissa har de ju rätt bra med taxi å allt..
Känns som att ja ska passa på nu bedan jag har för de roliga lär väl vara slut innan ja hinner blinka och då får jag gå till skolann igen!

Hörs under dagen!

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0