Fy faaan!



Inte min dag ida vill ja lova. Först köper jag ett dagskort på Lindvallen för 300 ...då jag blir skadad och efter bara ca 2 timmar och har då lag ut pengar på de helt i onödan känndes ju ännu bättre. Går ju som sagt runt och haltar på detta också eftersom ja slog i hälen så in i helvete förut.. så den kan ja ju inte gå på... jo men då förstår ni kommer jag på att vi har ju tvätt tid på fällen!!!!!

Packade tvätten och skulle gå bort till Anna som väntade i tvättstugan.. sen som ja alltid har förmågan att bli så frågar anna vart ja är och om ja kommer snart.
Ja skriver ett mess och säger att ja går nu... låser dörren och ska böja mig ner för att ta upp soppåsen som skulle med ner... DÅ ramlar tvättmedlet rakt ner i golvet och for ut över hela golvet... De va bara att låsa upp igen och gå in och hämta papper och börja torka...

Sen på väg till tvättstugan är ja sååååå jävla nära på att halka... och nu sitter jag här... ont som FAN i häljäveln... men va ska man göra??? JO!!! Tröst äta kladdkaka och dricka julmust tsm med en bra film och tycka lite synd om sig själv!!!

Så de är precis de som kommer att hända nu!
Ciao på er !!!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Skickar lite Göteborgska kramar till dig stackare!!;)

Ska lära dig lite påååååååålska också;)

2010-11-23 / 23:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0