Den Bästa Kombinikationen!!

Är klar med CV och de personliga brevet! Nu har jag Reklamationen, fullmakten, hotellen, plugg inför hotellprovet, livsmedelshygien, spanska kvar! Sweet!
Men att sitta å plugga med nice musik, kaffe och disney i bakgrunden... hmm.. jag klagar INTE! =)
Jo då tänker ni såhär... ah tjena.. säkert att man får nått gjort då...
Men jag har ju nu skrivit klart 2 uppgifter på ca 30 min... Är ganske nöjd faktiskt.. Trodde inte heller att ja skulle
kunna plugga med tv på men de funkar perfekt =)

Nu ska jag skriva klart fullmakten och reklamationen sen går jag till Jimmy och stämmer gitarren på nått weard sätt. Sen blir de en springtur med Anna!

Ciao







/ Michaela

Kommentarer
Postat av: DIN KÄRE HOMIE ANNA

DU ÄR en GRYM FOTOGRAF!!!

2010-11-21 / 14:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0