Dagens låt!

Dagens låt is coming up !
Den här låten är bra om man lyssnar på den i normal volym
men den är GRYM om man vrider på volymen så de bara dånar!!
Pröva jag vet att ni ockå kommer gilla den!!!!



Nu ska jag borsta mina tänder och leta upp dagens utrustning samt vädrets krävande kläder!!
NUUUU skulle de inte vara fel med en varm och härlig vinterjacka !!! MEn men jag får väl väta tills
julafton antar jag! Då kanske man kan få lite pengar av släckten å så, så då kanske jag har råd med
den efterlångtade jackan. Sen vore de ju sjuuukt drygt att köpa en jacka för ca 2500 kr och så går den
ner ca 5-600 kr på mellandagsREAN! Så de är väl smartast att vänta tills den kommer !

Så ge mig JULAFTON! =)

Ska kila en sväng nu !

Tjaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0