ÄNTLIGEN!!!

Yees!! Nu börjar vi den ANDRA matte lektionen.
JAG ÄLSKAR MATTE!! NOOOOOOOOOOOOOOOOT!
Jag mår illa på skiten.. Men bara 54 minuter kvar nu.
Vi jobbar på! Att sitta på facebook / bloggen på en matte
lektion är rättansträngande måste jag ändå säga.

Men va ska man göra??
Händer de nått roligt för er i helgen då?
Berätta nu för mig! Jag är jätte intresserad av va ni
ska göra till helgen. Så berätta! =) Eller så skiter ni i de för att
ni inte orkar och bara njuter av dagens lååt!

Eftersom skolans datorer är så underbart jävla bra så får vi göra så här ist.
Klicka här så kommer ni till sidan! (daagenslåt)

Nu ska jag försöka få nått gjort. Jaa ni läste rätt! Ja ska plugga matte!
Men bara lite.. så de ser bra ut lixom ;)

Hörs när jag kommer hem!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0