Yes, I´m back in right body!

Yes, jag börjar nu återfå mitt medvetande och mitt männskiliga jag!
Har legat i soffan hela dagen.. deg som f*n!

Kvällen igår blev lyckad! Go musik, nice folk och en underbar stämning!
Tack till ALLA som hjälpte mig igår, jätte snällt! Speciellt till Stina och Carro som
hjälpte mig under heela kvällen med nästa allt! Tack snälla =)
Hoppas bara ni hade en bra kväll trotts att ni hjälpte mig så mycket! Är ätte tacksam!

Jag hade iaf en trevlig kväll och hoppas ni andra hade de med!
synd dock att jag inte fick tummen ur å ta lite kort... hmm.. jaja nästa gång!

Mamma va nöjd och tyckte vi hade skött detta underbart!

Emma och Pernilla stannade på övernattning och joinade soffan ett bra tag i morse med !
Mycket nice ! Underbara brudar! =)

Nu ska Jag iväg och käka ! Mormor och morfar bjussar på lunch!
Tack till er! slipper diska och slipper plocka fram å undan! Happpy!

Ha nu en underbar Lördag och hoppas ni alla inte mår för dåligt idag ;)
I´m fine and better then ever! ;)

Ciao Ciao Amigos!

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0