Svar på frågan!!

Det är någon utav er filurer som har kommenterat Anonymt och undrar lite med flytten!
Så jag tänkte vi skulle reda ut de ifrån grund och botten!

Såhär är det!
Jag har sökt gymnasiet i Malung, hotell- och resturang / turism programet.
Vi har pratat med dom och jag har garanterat kommit in! Vilket är jätte kul =)
Så allt som fattas är nu bara att pappa ska godkänna. Behöver hjälp med den ekonomiska delen
så han måste hjälpa till där.
Har väntat på svar nu i snart 3 månader... Men de svar man får är " jag har inte kommit dit än"
så nu ger jag upp. Han får ringa när han har kommit dit..
Men så förhoppningsvis så blir de flytt i slutet av Juli..
Malung ligger ca 4-6 mil ifrån Sälen.. det är nått sång inte riktigt säker på om de
är 4 eller 6.. Så nu har ni ett litet humm om det =) Finns de yttligare frågor så svarar jag gärna på de !


Jag hoppas och vill verkligen börja fylla dessa lådor i mitten av Juli och ställa ner
dom i min alldeles EGEN omöblerad 1:a i slutet av Juli! 

Vi får se vad som händer.. men nu vet ni! =) 

Ciao Ciao

// Michaela 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0