Skjut mig!




Sjuuuut miig!

Den enda morgonen på väldigt LÄNGE som jag inte vaknar 7
av att solen lyser mig rakt i ögonen!
+ att det är sovmorgon.. TRODDE JAG!!

Men nej då även denna morgon skulle ju självklart
förstöras... AV MORMOR & MORFAR!!1

Morfar dundrar in, väckte mig. När jag fick se att de va morfar,
vilket tog 2 sek.. skreeek jag!
Ja SOVEEEEEEEEEEER!
Han blev nog lite rädd för han va ute lika fort igen!
Men kommer man in och ska leta efter den där
jävla nyckeln kl halv 8 på morgonen så förtjänar man inget ännat!

Faan... inte nog med att han hoppa in och väkte
mig utan nu står dom där nere båda 2.
Städar, stryker och letar efter nycklen.

Visst dom är snälla och så men någon gräns måste sättas!
Halv 9, komma och väcka mig. GRÄNSEN ÄR DÅ NÅDD FÖR LÄNGE SEDAN!

Så nu går de inte somna om för dom brötlar ju där nere ! Helvete !!!!!!!!!!!
Får lägga ifrån mig datan innan den får känna på väggen!

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0