R.I.P

Nu är det sluut .... Fy fan...
Det är slut och det kommer ALDRIG mer tillbaka! It´s over...
Men de va ju som jag sa iaf.. Ett gott slut. Kim OSKYLDIG!!!!!!
Aldrig ALDRIG mer... :(

Tänk hur många som har suttit framför sin tv/dator och följde
programet ifrån heela första början! Vi har suttit vid tv/datorn
lika glada varje gång för ett nytt avsnitt skulle visasa.. Men nu är det
över och onsdagarna kommer återgå till just en vanlig jävla onsdag....

Det känns som någonting har dött inom en.. asså de är svårt att beskriva
känslan men .. de känns som att någonting kommer saknas i
vardagen..

Ingen box får vi och avsnitten finns inte på svt längre än någon vecka
till... jaja.. jag får väl trösta mig med att jag har fixat fram säsong 1 nu .. över 100
avsnitt.. så nu börjar det om igen! (Y)

Vi får njuuta av de underbara klipp som finns på YT!










käärlek

// Michaela

Kommentarer
Postat av: pernilla

R.I.P <3

2010-05-07 / 07:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0