Mot skogen!

Godmorgon på er ! Sitter här hemma med frukosten vid bordet. Strax dags för orientering...
Men jag klagar inte .. dagen är ganska så soft... Nu blir de ju orientering här på hemma plan..
Efter de hem å duscha å sen tänkte vi prova pizzan här uppe på Tornet=) Kommer till skolan vid 12..
lyssna på några gubbar och sen en timme elevensval! (Y) Kan inte bli bättre .. om man bortser ifrån de
första nu på dagen!

Men nu måste jag skynda mig!
Jag ska käka och byta om å ta Fridas moppe upp till råglanda!
Tack snälla Frida för att jag fick låna den!

Hörs senare

Ciao Ciao

PS! jag ska svara på den Anonyma fråga sen när
jag kommer hem för duschningen!

// Michaela


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gick de?

2010-05-04 / 15:34:28
Postat av: Michaela

Jag de gick helt okej =)

2010-05-04 / 22:20:01
URL: http://sperring.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0