Herregud !

Godmorgon!
Återigen får man ingen sovmorgon!
Mormor stamplar in kl halv 10...

- Mickan!!! Sover du?
- Vad tror du?
- Nej men klockan är ju halv 10!!
- Ah kanske just därför!
- Va?
- Inget, ja , jag sover gå heem!
- Men du kan ju inte sova när kl är halv 10.
- Går de bra om jag häger upp en tvätt?
- Jaa de går jätte bra bara du låter mig få soova!

Hon fattar inte att man inte som tonåring går upp kl 7 varje
morgon. Bara för att hon gör det måste man tydligen också göra detta !
Och tack mamma som glömde nyckeln i dörren så hon kom in!
Nice , bra jobbat!

Ah nu ska jag bort till mormor och försöka förklara att man inte klampar in
innan 12 halv 1 hos oss!
Hon ska även få bjuda på kladdkaka som "förlåt för att jag väckte dig! Det ska aldrig mer hända!"

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0