Hel nöjd!!!

JAAAAAA! Veckan är nu så gott som klaar!
I morgon är de idrottshallen som gäller, praktiskt taget hela dagen!
Underbart! Mäta när små barnen hoppas höjd! (Y) Innomhus och tillsammans med vänner..
Jag kan inte klaga alls!

Nu är det bara en sak jag måste fixa tills veckans slut! Spanska inlämningen...
Mindre kul... Men men.. får försöka hålla i nu när de är ca 12 dagar kvar eller nått!
OBS! Riktiga dagar :P

Men förs innan jag anstränger mig... så blir de kebab och pommes =) Nice som .. =)
Sen vid halv 6 åker vi till Grästorp och solar jag och Frida , innan träningen!

Men nu måste jag se till att maten går  å äta :p Hörs senare

ciao ciao

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0