Gästerna har lämnat...

Nu har gästerna lämnat hotellet, ;)
Tack för ikväll =)
I morgon blir det troligen pizza här i Främmestad city tsm med Robert.
Sen ska jag stäääda HELA mitt rum , grundligt! Hmm...
Match på kvällen och leeedig på Torsdag Freedag :D Underbart!
Har nämnt de ett X antal gånger nu men de tåls att nämna igen :P

Nu ska jag ner och göra mig i ordning för kvällen, sminka av sig ,borsta tänderna
och så.. jag HATAR att sminka av mig, bland de värsta jag vet. När man är trött och
bara vill lägga sig och sova.. jo då måste man ner sätta huvudet under vatten och
tvätta av de jävla sminket! De e lilla :P

Ne men ska fixa den biten nu så återkommer jag efter detta :P
Ciao så länge !





// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0