France

Idag händer de inte mycket...
Måste plugga,, åhhh jag orkar verkligen inte !
Men tack och lov att skolan är över om 2 veckor.

Sen kommer lov å i början på Augusti fluttar man =)
Känner på mig att detta kommer bli en kanon sommar!

Det är väl ingen som har glömt att det är Björn till helgen??
Hoppas iaf att en del utav er kommer dit!
Det kommer bli awesome !


Denna låt är sååå jävla bra ! Energi och man blir glad utav den !
så till alla er deppiga människor så har jag tagit mig friheten att
lägga upp låten här på bloggen så ni ska slippa lyfta ett enda finger till
för att hitta den! Så spela den på hög volym, njuut och dansa lite ! Det hjälper =)

Ciao Ciao



(Den här låten kommer slutligen spelas på ALLA clubbar!! Jag är övertygad!
Jag älskarn! )


// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0