Fattiga och rika????

Nu är jag hemma efter träning samt möte..
Är jätte trött och tanken på att jag inte har någon som helst aning om Fattiga & Rika
som so provet innehåller i morgon känns.. ganska lugnande..
Klockan är 22.10 och jag har inte plockat upp böckerna än!

Så det är väl så dags nu... måste verkligen.. med tanke på Jonas frågor
så vill jag nog ha en liten susning om va provet handlar om.. så de finns
möjligheter till att gissa sig fram!

Taggar Kronan i morgon med.. Sista.. så de ska bli kul!
Nu måste jag verkligen ta upp böckerna å göra någon nytta...

Hörs lite senare när det är dags för paus! Bilderna sen igår kommer
upp just i pausen! ;)

Ciao Ciao

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0