Bra jobbat tjejer!

Hej, jag är ledsen att det inte har varit så bra med uppdatering idag men jag har verkligen inte haft tid. Efter skolan var de bara till att käka och skriva någon rad på spanskan som ska in i morgon. Sen iväg till Essunga för att träna tjejerna! Ni va riktigt duktiga, lyssnade och gjorde jätte bra ifrån er! Sen va de väldigt roligt att höra att träningsupplägget var bra med ! Ne man underbart väder och fotbollsträning med tjejerna, skit kul va de !

Sen nu har jag kommit hem, duschat, ätit och nu ska jag försöka pplugga lite inför provet i morgon! Det kommer gå åt helvete men inget att göra åt.. de får gå som de får helt enkelt! Så nu vet ni min ursäkt =) Och tack snällla Frida för att du är såå snäll och lånar ut din moppe! Kärlek till ddig gumman <3

NU måste jag plugga men som jag brukar säga.. vad är plugga utan sina break! :P
Vi hörs nog senare !

Kääärlek

// Michaela

Kommentarer
Postat av: Frida

Låter som det är ett par underbara flickor som vi har att träna ;) Det är klart jag lånar ut den, lugnt vettu :) Du ger ju igen eftersom att du alltid får köra när vi ska åka någonstans tsm.. o det är jag glad för;) Puss på dig!

2010-05-19 / 22:37:35
Postat av: Michaela

Haha , as sköna brudar äre! =) haha jag kör så gärna så =) Inga problem, bara musiken är i bott så löser sig allt! Vi syns i morgon ! Pusssar !

2010-05-19 / 22:41:50
URL: http://sperring.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0