Bit ihop du klarar det!

Äntligen klar! Är jätte trött och tanken på att sova är ganska lockande!
Skola i morgon igen! Asså jag pallar inte med skiten längre.. Jag är så skoltrött så ni
anar inte! 7 veckor kvar nu eller vad de är! Vi räknade smått på de i Fredags natt!! Kom fram till
att de bara va 15 RIKTIGA skoldagar kvar.. Låter jävligt konstigt ... men om våra beräkningar är sanna så
kan jag inte mer än andas ut och hoppas på att tiden flyyger iväg. BOKSTAVLIGEN!

Jag ser ifram emot min flytt nu så jag spricker snart. Komma till ett nytt ställe och
lära känna nytt folk! Kommer bli riktigt roligt. Sen så hoppas jag på att skolåren går lättare där
med. Det är ju trotts allt en inriktning som jag valt och är intreserad av!! =)

Nej nu ska jag sova så jag har någon chans att komma upp i morgon!
Veckans höjdpunkt är lätt de underbara Nationella provet i FYSIIK! Fy faaan!

Jaja, jag gör som med dom andra . Tar de med en klackspark å går vidare!
Inget man SKA öva på egentligen så vem bryr sig.. vill dom sänka så VARSÅGOOD!

Natti natti

Ciao Ciao

// Michaela

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du flytta?och när ska du flytta ?:)

2010-05-03 / 14:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0