Vara SK...


Tiden rann iväg lite förut.. men nu är jag tillbaka :)
Ja, efter promenaden så var det bara på med träningskläder och iväg till Vara för att träna med Vara SK!
Så jag hann inte riktigt med ett inlägg där men de e smällar man får ta ! ;)

Träningen var rolig och det var roligt att träffa Lisa och Ida igen!
Körde först styrka och sist på träningen spelade vi!

Men jag tyckte det var riktigt roligt, träningsupplägget och
trevliga spelare! Sen kanske prestationsmässigt kunde
de ju varit bättre men helt okej för att vara första träningen.

Nu tänker säkert ni.. Men hon va ju nyss och tränade
med Grästorp och nu helt plötsligt Vara.. hmm...

Men jag lovade Ida att ge det en chans och därför var jag och tränade idag.
Sen så har ja inga som helst aningar om hur det kommer bli...
 Men de känns mer rätt med Grästorp, de är nära och ett
bra lag i en högre div. Sen så är Vara absolut inget dåligt lag,
 jag tror dom har en riktigt riktigt god chans att vinna 5:an.
 Men vi får se , ja ska ge de några träningar till,
båda lagen sen så får ja ta ett beslut efter de och
känna hur de känns!

Så nu vet ni hur de ligger till!

Kärlek / Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0