Tisdag , dagens ord!



Hallo mina underbara bloggläsare.. Idag är jag på ett så in i h*lv*te mycket bättre humör , känns underbart =)
Jag har fortfarande jätte ont i halsen men nu går jag på halstabletter, känns dock inte som att dom hjälper... men,men de löser sig!

Ikväll blir det träning med Grästorp för första gången, ska bli väldigt roligt. Så det ser jag fram emot.
No prov i morgon.. Jag orkar verkligen inte plugga. Skoltrött är dagens ord.
Pallar inte skolan längre , Michaela behöver en paus! 
2 veckor och 3 dagar sen är de Påsk-lov. Kan inte vänta !

Onsdag nästa vecka är det Tema dag i skolan.
Ta med kudden och soft klädstil, kan de låta så mycket bättre än så eller!
Gillas starkt.

Hörs om en stund !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0