Shopping tur..

Hallo där=)
Jag har sett att det är ett par stycken av er som har prickat i hur ni ska göra på Söndag. Tycker dock att det är för lite JAAAAA! Se nu till att ändra på det =)

Dags för att summera dagen som gått.
Det blev shopping i trollhättan.. men som vanligt inte felfri!
Det händer mycket sköj när 2 sköna idioter är ute i storstan! :P

Bussen in gick felfri och smart som man är så käka jag innan jag åkte, men Frida missa de..
Först gick vi en sväng på Oden och Frida var ju hungrig och ville äta direkt när vi kom fram. jag hade ju precis ätit och va inte alls sugen på mat så Frida sa att hon kunde hålla sig en lite stund till, så att vi kunde kika lite på Oden å sen käka!



Ja de gick ju sådär.. Frida fick inte sin burgare fören vid halv 9 snåret och den fick hon käka i bussen påväg hem!
För när vi hade kikat klart på Oden å de va dags för burgaren va kön för lång och vi va tvungan att hinna med bussen så hon fick vänta till ca halv 9... Bra humör? Njaa hade vart bättre om hon fått sin burgare!

Sorry frida men måste ju berätta för mina nyfikna läsare om dagens höjdpunkt =)
Yes.. när vi det va dags att kliva av bussen så gör frida ett snyggt skutt ut och råkar träffa isfläcken och ner pladask på alla 4. Sorry men det du såg hel skön ut när du satt där, skratta så mycket så jag kände att min  

Sen toppades dagen med att vi stog och väntade på bussen ifrån Överby i 30 min och vi sprang för att inte missa den vid 18.53, synd bara att vi inte visste att den gick 19.39... hmm kallt? JAAA!

Jaja, dagen va rolig och vi fick väl tag på nått plagg var..

Take care and be careful!

Kärlek / Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0