Jag är käär!

Jag och min tekopp har haft en riktigt skön dag. Vi har legat i sängen hela dagen, och vi tänkter inte göra någonting annorlunda förän det är dags att stiga upp i morgon bitti!
Underbart nu när man slipper tänka på läxor,prov eller nationellt för ett litet litet tag! Bara softa å må bra!
Jag mår som bäst när jag har mitt honungs te i handen!

Skulle ju egentligen beställa kläderna och skorna idag men
Sebastian Johansson är ju inte kontaktbar så jag får väl vänta!

Nu ska jag nog sätta på en film rulle och göra lite mer te!
Har en överaskning som jag ska visa senare ikväll. Nej det är ingen ny sida eller så! ;)
Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge!

Käärlek / Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0