Jaa, så kan de vara!

Hej. Skoldagen idag har varit okej!
Men det känns verkligen att man är skoltrött!
Jaja, 2 månader kvar sen är det över! + att i morgon efter 2 är det påsklov!
Känns underbart!

Ska iväg och träna om ca 20min!
Jag snackade med Linnea igår kväll, hon hade varit och
tränat med TFK Trollhättan och dom ville tydligen att jag skulle komma
och träna... och att jag skulle ta med mig Emma Olesen! Så olesen är du sugen igen så
är TFK öppna ;)
Nej det blir inget TFK.
Det blir troligtvis inget med Vara heller. Jag är riktigt sugen på
att skriva på för Grästorp och så ser det uta att bli.
Det kommer nog bli bra!

Nu ska jag vila en liten liten stund innan träningen men vi hörs efter!
Ha de så länge!

/ Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0