Goddag!



Tja, jag har precis käkat och sitter nu i min favorit possition.
I soffan med datorn i knät och lyssnar på musik!
Hur skönt som helst.
Sen att veta att det inte är något skolarbete tills i
morgon känns ännu bättre!

Dagen idag har varit okej, spanska läxan
gick kanon.
Maten i skolan va ok och
ingenting som direkt har förstört dagen!

Det blir ingen träning ikväll med Vara.
Men Ida frågade om jag kanske var sugen på
att spela match på lördag i Götene.
Hon skulle kolla med Micke vad han säger men de
känns också ganska konstigt.
Jag har bara gjort en träning med dom.
hmm jaa saker och ting är inte som jag trott.

Jag tackade nej för på lördag hoppas jag
få ta med mina 2 underbara syskonbarn på
Alvin och gänget 2.

Men vi får se vad som händer !

Ps! Jag vill bara pointera att jag har gjort
headern så vi inte får några missförstånd igen! ;)

/ Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0