Dagen..



Hej, vilken dag jag har haft =)
Förs i morse när man kom till skolan va det läsförståelse och hörförståelse i nationellt engelska
sen va det chili con carne i matsalen men ingenting av detta har fått dagen att vara dålig på nått sätt.
Visst proven gick ju skit och maten var inte jätte god men dagen har varit bra ändå.
Men den glada nyheten jag fick i morse har hjälpt mig igenom hela denna egentligen förskräckliga dag!

Träningen gick väl okej. När jag kom hem efter träningen fick ja tacos och nu sitter jag här med datorn i handen och försöker skriva samtidigt som jag övar inför Musik provet i morgon.

Vi har "klassisk västerländsk musikhistoria" , ja ni hör ju själva hur roligt det låter.
Så vi ska kunna massa låtar som jag sitter och lyssnar på just nu.

Det går verkligen inte att koncentrera, musiken är värdelös !
Jaja, jag har LITE arbete framför mig. 15 låtar , historia häftet om alla epoker och jag börjar nu!

Hörs om en stund och i nästa inlägg berättar jag om
vad som kommer på vakna med the voice i morgon!

( usch jobbigt nu med mycket text.. hmm.. de får bli skärpning!)

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0