Barndomens bilder intar bloggen.

Sitter här i sängen med datorn i knät. Emelie sa hejdå för ca 20 min sedan..
Hon ska ju vara i Grästorp tidigt i morgonbitti så de blev en lung och soft kväll.

Jag har tappat all energi, är mest trött och inte alls på humör längre..
 hmm.. har varit en konstig dag.
Humöret har vandrat upp och nu helt plötsligt neeer!

Men vi får se till att inläggen blir bra ändå!

Jag tänkte att jag skulle lägga upp yttligare små sköna bilder sen barndomen.
Yes vi kör väl igång =) 


 























Haha dom är oslagbart snygga ^^
(finns mer , men de spar vi på)

Kääälek / Michaela


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha de va tur de inte var nåt annat :P krram

2010-03-12 / 21:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0