Tips nr 1!

Jag har lärt mig lite nya sköna tips på olika små saker man kan göra på bloggen!
Tänkte jag skulle lägga upp ett tips i veckan om någon är intresserad?

Vi kör Tisdagar och börjar idag =)
Ja vad väntar jag på, vi kör väl igång direkt och vid frågor så är de bara att kontakta mig =)
Haha, jag säger inte att jag är super bra men hoppas de kan vara till lite hjälp om nån skulle behöva.

Ni kanske kommer ihåg den där röstnings grejen på bloggen om cupen? Om inte så checka in den så vet ni vad jag menar! Står under rubriken " Tjejcupen 7/3" . 

Omröstning

Hur gör man då?

1. Gå in på fnul.se/omrostning

2. Fyll i de uppgifter som finns där, och klicka sen på Starta omröstningen.

3. Kopiera sedan koden som finns i rutan enligt bilden nedan.

4. Skriv nu ditt inlägg på bloggen.

5. När du vill ha din omröstning i inlägget, klicka då på HTML-knappen

6. Klistra in koden i rutan som dyker upp, och klicka på uppdatera

7. Nu är det bara att förhandsgranska och sen spara och publicera

Lycka till!

Kärlek / Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0