Stress upp över öronen!




Godmorgon!
Har precis tryckt i mig ny bakt bröd och en kopp tee. Tur att man har en mormor och morfar inärheten ibland. Mormor som bakar och morfar som serverar. Usch vad hemskt det lät, som om jag vore lat och bortskämd. Okej mormor och morfar är bra på att skämmabort en iblend! Vilket jag inte allls säger nej till. Så tack så mycket mormor och morfar som gick upp extra tidig för att baka åt mig idag! Kärlek till er!

Jag har en så in i h*lvetes träningsverk i axlar, vader och lår. Det gjorde gott med styrketräning igår! Ingen träning idag men i morgon blir det hela dagen fullt att fysiska aktiviteter. Jag och Frida har bestämt oss för att ta en riktig promenad. Till Nossebro och sola sen tillbaka! 2 min blir det sammanlagt + att vi har träning på kvällen där! Nu ska fett brännas!

Jag måste göra mig iordning nu för jag ska åka med mormor och morfar till Trollhättan så slipper jag ta bussen!
Men vi ska åka om 45 min och jag ska byta om,platta håret och sminka mig. Sa ju 45 min? Jaa det är bäst jag skyndar mig då efter som plattningen tar sin tid! Men vi hörs när jag kommer hem! Jag kanske hinner lägga upp dagens outfit innan jag åker. Kanske!  
Ha nu en underbar Tisdag allihopa!

Käärlek / Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0