Sista inlägget för dagen!

Är ni vakna :P

Hoppas ni är nöjda med dagens inlägg. Jag ska upp tidigt i morgon, sticker till vedum vid 08.30. Vedum 09.00 bee there!
Så jag ska lägga mig nu så man har en liten chans att komma upp i morgon !

Grillningen får 2 av 5 tummar. Så inget direkt drag men så kan de vara.
Och dagens ord är bakis.
För bakis var jag inte när jag vaknade i morse. kändes helt underbart.  

Haha fick mig tydligen en kompis på Kronan igår ! Herregud , skärpning nu sperring..
Jag ångrar inget med man lär sig av sina misstag! ;)

Till er alla som är ute å festar, ta det lugnt och använd kondom ;)
Ha en underbar kväll kompisar!

Vi hörs i morgon

Massa kärlek/ Michaela

Kommentarer
Postat av: Mini

Hahaha han va ju en riktig godig vafan sperring inget att klaga på ;) förutom att jag fick stå och vänta på er i typ 5 min för att jag ville ha mitt kort ;d va söta ni va :***

2010-03-06 / 23:39:30
URL: http://sweetmini.webblogg.se/
Postat av: Michaela

Asså ibland undrar jag om du är IQ-befriad!



Kärlek / Michaela

2010-03-07 / 16:05:50
Postat av: emil

Skaffat KILLE mickan Nice Nice!! ;)

2010-03-11 / 22:47:18
Postat av: Michaela

Ne inte direkt Emil! =)

/ Michaela

2010-03-11 / 23:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0