Räkmacka, tummen upp!

Träningen gick okej.. Match i morgon mot
skoftebyn i Grästorp kl 19.00 bee there!:P






Resultatet! ;)
Är rätt nöjd över min kvällsmat måste jag säga! =)

----------------------------------------------------------------------------------------

Ja träningen idag bestod av teknik, mycket pass &
avslutade med en skottövning!

Jag känner verkligen att jag har fått tillbaka lusten och jag kan inte beskriva
hur glad jag är över det!
Nu tycker jag att det är roligt igen. Känns jätte bra!

Fick även i mig en räkmacka efter träningen. Den satt mycket fint!
Mätt och go sitter jag nu i min säng och bara försöker
förtränga so provet i morgon!
Usch!



I morgon kommer även en överaskning
ske i skolan.. hmm. vad kan de vara! Jag meddelar er så fort jag vet=)

NU måste jag nog öva lite iaf! hmm...
Återkommer om en stund när det är dags för raast :P

Kärlek/ Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0