På brevet stod det Michaela Sperring



Jag är tillbaka !
Jag fick ett intressant brev idag. 
Jag har slupmässigt valts ut som en av 1000 ungdomar som är mellan 16 och 19 år at delta i en undersökning som handlar om ungdomars psykiska hälsa!

"Idag kommer det fler rapporter i tv och tidningar som handlar om att dagens ungdomar mår allt sämre psykiskt.
Stämmer det? Den enda som kan hjälpa till att svara på detta är du"

Så stod det och jag har precis svarat på frågorna på webben. Jätte knepiga frågor.
Jag ska ge ett exempel.

Fråga: Oroar du dig mer än vad som är motiverat med tanke på hur stark oron är,
          hur ofta det händer och hur obehagligt det känns?

svarsalternativ: Ja
                       Nej

Nästa 100 sådana konstiga frågor!
Vissa va enklare men de va inte många.

Jaja, jag får ett presentkort på CDON.com värt 50:-
Värt tiden ! haha

Nu ska jag titta på Grynet :D
har laddat ner hela sesongen!

Käärlek/ Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0