Mot en plågsam död...


Hallo på er !
Har ni som vaknat fått en bra start på dagen eller?
själv är jag vaken och på hugget! Ska nu bytaom och sen bär det iväg för dagens ativiteter. 
På schemat står det dagis, sola och gåå!
Vilket betyder.. dagis= titta sommarjobb, Sola= ah det finns väl ingen förklaring riktigt mer än ordet och gåå= till Nossebro och tillbaka! 2 miiiiil mina vänner ! Herregud, hur ska JAG orka detta. Dessutom är det med Frida också så det lär ju inte bli någon snigelfart vilket jag personligen kanske skulle föredra! Men detta kommer göra gott mot träningsverken!
Sen träning ikväll!
Tråkigt dock att det inte är något vidare väder men det är
smällar man får ta när man ska NER i hmm ;)

Frukosten bestod av 2 kneckebröd, kanske inte rättstavat men vem bryr sig!
och en kopp tee!
¨Så nu drar jag ! Vi hörs när jag är tillbaka. Om jag överlever! Kan kanske hända att mamma råkar åka förbi ^^ ahha Nej nej skärpning detta ska jag fixa !

Käärlek

Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0