Mot bättre tider...



Nu är snart snön borta och det blir allt bättre väder.
Regn idag = mindre snöö!
Men solen börjar tränga fam nu=)

Jag har varit jätte dåligt på att uppdatera bloggen och med
de inläggen som varit kan man inte ge tummen upp!
jag har inte varti på humör och tröttna för ett kort tag när de va som mörkast.
Men nu går vi mot bättre tider och bättre inlägg på bloggen ;)

Idag har jag hur mycket tid som helst för er och kommer
glädjeligen att ängna varje minut till bloggen.

haha, jaa jag är ledsen att behöva säga detta men jag måste köra
en söndagsstäning idag. Det ser redan förjävligt ut både i rum och gaderob.
Men jag kommer ju självklart ha ett X-antal pauser och då åter kommer jag !

Men jag måste bränna en party skiva först för annars
kommer jag inte bli färdig på år och dar!

NUUU KÖÖR VI!!

Käärlek/ Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0