Mats Andersson is back!

Hahahha
Minns ni förra inlägget med Mats Andersson? om inte
eller om någon utav er har missat detta så ska jag köra en repris!

Jag gick med i "Olas fan sida" på facebook för
ett tag sedan och fick se en as skön kommentar som en
viss Mats Andersson hade skrivit och det fick mig
att presentera mig själv för köksgolvet. Jag kunde inte
sitta kvar på stolen.. hahah så jäkla roligt! haha
Här ska ni få se första bilden ifrån första inlägget med Mats!


1 av 1 inlägg

Nu har han gjort det igen ! Han är hel skön!
Check it out!


2 av 2 inlägg

Hahah titta på honom. Vad sysslar människan meed?
Jag skratta lika mycket när jag fick se att han återvänt med sina
underbara kommentarer!

/ Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0