Kom till mammi..

Jag tänkte att jag skulle visa vad jag ska beställa till helgen! 
S följande prylar kommer att inta "kundvagnen"!

Självklart ett par nya bojor!
Adidas F10i




Ett par nya inomhus skor passar vi även på att fixa!
Adidas F10i



Nya benskydd!
Adidas Predator Pro Moldable



Tränings tröja!
Adidas



För både träning och match
Adidas TechFit


Tränings shorts
Adidas Compo short


Kanske ett par skor till =)
Adidas F30i


Så det är väl den största delen av min inköps lista!
Nu ska jag sova så vi hörs mer i morgon!
Sov gott !

Käärlek/ Michaela

Kommentarer
Postat av: Sara

ja de blir ju ingen billig historia de där!

2010-03-25 / 02:44:26
URL: http://thengis.blogg.se/
Postat av: Olivera

Sara....mmm vet. Det kommer att kännas...skratt



Undrar just om min dotter kommer att känna något?



;)

2010-03-25 / 09:02:58
Postat av: Sara!

Hahaha de va väl de jag visste!!

Men de är ju alltid kul att shoppa för andras pengar!

2010-03-25 / 22:38:53
Postat av: Michaela

Jag kan inte annat än att hålla med Sara !;)

2010-03-25 / 22:40:56
Postat av: Olivera

Skitungar....hahahaha



aja....Hon får ta hand om mig när jag blir gammal...för jag VÄGRAR på något ålderdomshem. Jag vill bo med Mickan och hennes familj....PAY BACK TIME....heheheh

2010-03-26 / 10:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0