Jobbar mig uppåt!



usch jag har varit så seeg idag. I morse va humöret på topp.. nu på eftermiddagen har det gått ner och nu är det påväg upp igen. En humörs svacka kan man säga att jag har varit i idag! Men som sagt nu är jag påväg upp igen!
Jag har druckit ännu en kopp honungstee och sovit en stund så nu är jag fit for fight igen! =)
Jag håller på att ladda ner lite musik! Så en ny CD är på G!
Strax är det middag om mor min lagat! Det blir pastagratäng med fläskfilé! Underbart gott !

Överaskningen kommer även senare! Jag har letat och letat och sen visar det sig att det bara behövdes an annorlunda sökning på Youtube.. Men nu är den funnen och jag är super nöjd =)!
Vissa utav er kanske bara kommer tänka " men ååh var det bara det" och andra kanske tänker " nej men f*n va underbart , allt är inte borta" .. Haha , jaa jag är nöjd iaf och kommer tillägna lovet åt att titta på det :D

Jag har även smååå, observera smååå planer på att kanske köra ett videoinlägg inom en snar framtid! Inget lovar bara småå funderingar än så länge! =)
 Vi hörs om ett tag

/ Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0