I´m out

Har varit ute på promenad med Thomas och Robert och kom in för en liten stund sedan. Det blev mycke trevligt snack. Vi pratade bland annat om Disneyfilmer och hur bra dom egentligen är! Vilket fick mig att tänka på.. Tjaa man kanske ska börja och samla för de disney klassikerna kommer alltid vara lika grymma! Så blir det nog!
Sen tyckte Thomas att jag skulle lägga ut "dagens outfit" varje dag på bloggen!
Så Thomas jag ska göra mitt bästa så får vi se hur det går =)

Sitter nu med mitt kvälls tee och surfat lite samtidigt som sterion spelar riktigt grymma låtar.
Soft musik, min underbara tee kopp,levande ljus och en grymt skön säng.. finns det någonting mer man kan begära?
Min dag är fullbordad!

Nu säger jag tack och adjö för min del. Jag ska lägga igen datorn, bädda upp och fundera på vad som är meningen med livet. Återkommer i morgon med resultat!

Ciao ciao
/ Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0