God natt mina vänner!



Det är den 10/3 idag och denna dag är det beräknat att lill-plutten ska komma!
Kom inte natten till idag så jag hoppas verkligen lillskiten kommer nu inatt! =)

I morgon är det torsdag. Snaart helg! =) 
Melodifestivalen på lördag kl 20.00, svt 1, har väl ingen planerat att missa?  
Jag och Emelie kommer vara redo!

I morgon kommer det upp en röstnings lista på vem du tror eller vill ska vinna melodifestivalen 2010!
Missa inte att gå in här och rösta på din favorit! =)

Nu är det dags för mig att krypa ner till min underbara varma säng och slå på ett avsnitt med "Klara & Mia" här på datorn.

Med andra ord serien med Gulletussan! ;) haha Me love!
Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi i morgon !
Godnatt och sov så gott!

 PS! Missa nu inte Vakna med the voice och intervjun med Erik Saade kl 07.25 på kanal 5!


Massa Kärlek/Michaela


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha , fyfan va vi kommer ha kul!!!! :D

2010-03-11 / 15:52:48
Postat av: Michaela

Det kommer bli sjukt kul! I morgon börjar det och de slutar inte förän på söndag!



Kärlek / Michaela

2010-03-11 / 22:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0