Ge upp !

Hej, ahhaha jag tror jag avlider.

Jag har nu suttit och snackat med ******* på msn i en bra stund och de började med
att jag va förbannad men nu skrattar jag så jag nästa dör!

Ni kan ju läsa själva =)

Michaela says- Det var ett STORT misstag, jag har ALDRIGT tyck om
                          dig och kommer aldrig att göra det heller.

******* says- nee jag har ångrat mig med

Michaela says- Skojar du med mig?

******* says- NEJ

Michaela says- en sak bara
                        du säger att du ångrar dig och frågar typ dagen 
                        efter om  MITT mobil nr! hur får du ihop de? hahaha

******* says- det var ju direkt efter men jag skiter i dig nu

Michaela says- du får nog tänka på vad du säger och va du gör innan du agerar så att säga.

------------------------------------------------------------------------------------------

Michaela says- Du får leta efter någon som tycker om dig och sluta hänga efter mig, okej?

******* says- Gör jag det då?

Michaela says- Nehe, du addar mig på Facebook, msn och vill ha mitt mobil nr. + att du addar mina

                           kompisar på alla jävla håll och kanter.
                           GE UPP! 
Michaela says- bye baby , have i nice life , and I hope you find the right girl one days! haha

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

******* says- ja jag ångrar mig

Michaela says - jaja, whatever!

******* says- men jag var inte hellt vanlig heller

Michaela says- haha ne visst ! ;) säkter inte . men du vet du vad , klart du
                          får mitt nr ;) 0700456776 haha

--------------------------------------------------------------------------------------------

******* says- har det ngn betydelse när det ändå inte blev ngt mer mellan oss??

Michaela says- Du grabben du får fan hålla dig till fakta , eller ännu bättre håll din käft stängd!
                          herregud, ge upp nån jävla gång!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Haha , aa de va bara LITE av alla den skit som sas. haha han är så jävla patetisk va!

Men ja hoppas verkligen att han hittar en som tycker om honom nån dag!

 

Ja man måste tydligen vara taskig och uppkäftig för att vissa ska fatta!


Kommentarer
Postat av: Mini

Hahaha mycket underhållande!

2010-03-22 / 16:20:25
URL: http://sweetmini.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0