Gårdagen!



Yes är ni klara?

Ne jag vet , men kan väl aldrig få nog =) Men vet ni vad?! Den kommer vara kvar på bloggen å om inte annat på youtube.com - unstoppable ;) Ni kan lyssna från de att ni går upp till att ni lägger er! 

Men nu till gårdagen =) 

Förfesten hos Frida gick galant. Jag säger det åter igen! Tjej -kväll (förfest) är överlägset... sorry boys :P 

Sen kronan var väl ingen höjdare men inget att klaga på! 
God å glad är ett bra ord. saften satt som en smäck i strupen=) 

Men glömde ju dagens ord igår igen! 
Gårdagens "dagens ord" va seeg.

Seg var de rätta ordet för gårdagen. Jag va nog trött hela dagen men var som tröttast när de va dags för kvällens aktiviteter.. men det ordnade frida ganska fort. Tack töser för en rolig kväll! 

Nu ska jag ut å mingla lite bland folket som kommit. Hörs om en stund!


 

Kommentarer
Postat av: Jenny

När kommer bilderna upp ?:)

2010-03-06 / 14:58:58
URL: http://sweetmini.webblogg.se/
Postat av: elin

Strula du med någon elle? :D <3

2010-03-06 / 21:37:53
URL: http://eliiinlundberg.blogg.se/
Postat av: Michaela

Tydligen :P

2010-03-06 / 21:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0