Fredag 5/3




sorry men jag var as trött igår orkade inte
skriva nått inlägg... men det tar vi igen nu =)

Gårdagens "dagend ord " var stress!
Stressade hela dagen igår.. ah de brukar vara ganska vanligt i min vardag men igår va de extra!
missa nästa bussen till Trollhättan igår, en snabb fika med Linnea och sen vidare en snabbis ner på stan dör att köpa smink. Sen bussen hem till G-torp. Där hämtade morfar och sen hade jag 5 min på mig att byta om för då va de dags för en sväng till Nossebro för att träna på gymmit!

Kommer kännas tomt nu untan torsdags träningarna på gymmix.. Yttligare ett tecken på att att de roliga liter mot sitt slut :/ Men ett STORT tack till Sara Martinsson som har gjort kanon bra träningar! Tack =)

Åter kommer strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0