Fotboll hela dagen ...

....jag är döööd.
Frida ringde 07.00 i morse och väckte mig. Tacka gudarna för de, annars hade jag försovit mig.
Avresa ifrån främmestad 07.25 så det va bara till att stiga upp, packa och käka snabbt.  

Första matchen spelades mot ENV och slutade 0-0.
Jag har inte så mycket att säga om den matchen.. Vi var inte ens i närheten av förra veckans match tempo.
Det kan dock bero på många olika saker.

Andra matchen slutade men förlust 0-1 mot Ardala.
Även i den matchen hade vi inte vaknat. Spelade bättre än första men ändå inte bra.

Tredje matchen slutade 1-4 till oss, mot Falköping.
När den matchen startades så stod visarna på ca 12.15 och vi tyckte att det va bäst att vakna nu. 
Den matchen spelade vi i stil med förra veckan. Just att känna att vi fick visa att vi kunde spela bra fotboll kändes underbart.

Frjärde matchen mot Rackeby blev vinnst med vad kommer jag inte ihåg.. hmm . mitt fel sorry.
Men även den var en bra match och enligt åskådarna så va de en aning spännande med =)

Det hela gjorde så att vi vann gruppen men stor förvåning och stod åter igen , en vecka senare i semifinal.
Den gick tyvärr inte lika bra som de 2 senaste matcherna.. De slutade med förlust 1-0. 
Den vanliga Främmestad oturen...

Men yttligare en brons medalj hänger ingen läpp för. 


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0