Emelie & Michaela is back...


20 minuter kvaaaar! Ni är väl berädda nu?

Jag och Emelie har laddat upp med
chips,dipp,godis,popcorn,dricka och
stooora högtalare!

Va uppe på byggdegården en sväng förut.
Bobban va i semi när vi lämna..
Alex åkte ut efter att ha gått vidare en gång så en besviken
 å ganska arg alexander lämnade spelbordet ^^

Elin fick smaka på Alexs öl, genom en dusch!
Haha, Norlands över hela Elin!

Musiken är på och vi är taggade så in i helvete!

Nu får ni snacka med Emelie lite.. ska iväg på toa!

hejhej,bloggen Emeliethebest is here !
jag vette fan va man skriver här så jag säger adjö för mig!
fast glöm inte att rösta på
DARIN&ERIC!
Kärlek / Emelie




Käääärleek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0