Dagen som gått..

Yes då va matchen över och
jag ska nu berätta om min dag!

Jag slapp ju som ni alla vet att ta bussen och fick äran att åka med min mormor och morfar vilket var ett stort misstag! Vi åkte vid 20 över 11 och jag va hos syrran ca 1. Vi var i 3 olika matbutiker för att Mormor skulle ha en blomma som hon skulle ge bort till Majsan. Deras kompis dom skulle hälsa på.. Yes, ut och in ur bilen samt affärerna. Men tillslut landade jag hos syrran.
det blev en promenad till jätten för att möta Tilda, lillan och syrran. Sen direkt hem och hämta Idas cykel. Fortsätter till Idas och Sagas dagis och där efter hem. Så mycket fläng överallt idag.

Hemfärden gick vid halv 6 och även den med mormor och morfar. Asså jag ver inte hur ham står ut men på nått sätt lyckas han. Mormor satt och tjöta om hur mycket hon kommer sakna mig när jag flyttar, hur hon kommer sakna att jag kommer och hälsar på( vilket jag nästan aldrig gör).. HELA vägen fick vi sitta och höra på det. Tillslut fick hon upp godispåsen och då blev det äntligen tyst. 
Hon berätta även att hon läst på nyhéterna att man ska äta tomat för det förhondrar cancer ellr nått. Så nu äter hon tomat 24/7.. 
Funderar på om man ska spela in en nyhetssändning och hitta på en massa å se om hon följer det med! Hade ju vart riktigt roligt! 

Men nu får jag nog sluta skiver det blir alldeles för mycket text, vilket ingen orkar läsa. Det räcker man tittar på hur mycket de finns så tröttnar man. 

Ciao ciao! 

/ Michaela 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0