Bojkotta Anna..

Hur är det möjligt att Anna Bergendahl vinner... Låten skulle placerats efter Hollow.
Jag och Emelie är så jävla förbannade..

EMELIE SKRIVER! 
JÄVLA SKIT MELODIFESTIVALEN VART ÄR VI PÅ VÄG?
RÖSTAR PÅ EN LÅT SOM VI "TYP" HAR HAFT MED 1000GÅNGER!!
HUR OFTA HAR VU HAFT MED NGN SNYGG KILLE SOM ERIK SAADE LR
DARIN LR VARFÖR INTE OLA ?! . JAG FATTAR INTE VEM SOM ÄR SÅ DUM OCH 
RÖSTAR PÅ HENNE! ISÅFALL FÅR DU GÄRNA MEJLA MIG OCH SÄGA VRF, FÖR JAG 
FÖRSTÅR INTE!!!!!!! SVERIGE KANSKE SKA FÖRSÖKA SATTSA PÅ NGT NYTT FÖR EN GÅNG 
SKULL?! JAG HAR FAN INGA PENGAR KVAR PÅ MOBILEN NU FÖR ATT JAG RÖSTA PÅ 
DARIN! SÅ SNÄLLA SVERIGE TÄNK FÖR IHELVETE LITE!
nä nu drar vi ut med hunden!
 
Vi återkommer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0